گروه مبانی رایانه نظری استان هرمزگان
 
 
شنبه 10 دی 1390برچسب:, :: 11:59 ::  نويسنده : مجتبی توانا

1- دانلود حل تمرین فصل اول تا هشتم

www.math20.ir/images/stories/files/Hal-Tamrin/mabany-F1-F8.pdf



دانلود فرم بارم بندی و زمان بندی درس مبانی رایانه

http://www.math20.ir/images/stories/Mabani-Rayaneh/barom.pdf



شنبه 10 دی 1390برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : مجتبی توانا

به اطلاع سرگروههای محترم می رساند که مهلت طراحی وب سایت مدرسه ای تا مورخ 20/01/91 تمدید شد . از سرگروههای محترم خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید که پوستر فراخوان (A4 سیاه وسفید) را که در لینک "طرح های 32 گانه" قرار دارد.دریافت و به نحو مقتضی به تمام مدارس شاخه نظری استان اطلاع رسانی شود.



شنبه 10 دی 1390برچسب:, :: 11:18 ::  نويسنده : مجتبی توانا

با عرض سلام حضور کلیه سرگروهها و دبیران محترم مبانی رایانه استان،به اطلاع می رساند که شیوه نامه مسابقه طراحی وب سایت مدرسه ای از طرح های 32 گانه دفتر آموزش نظری وزارت ، می باشد که محورهای ارسال مقاله به شرح ذیل می باشد:  

محورهای ارسال مقاله: مقاله مربوط به علم رایانه (مقالات علمي رایانه _ آموزش نرم افزار _ کاربرد در آموزش _ توضيحات تکميلي وغیره) - فلسفه وجودي و نقد محتواي فصل هاي کتاب و ارائه محتواي جايگزين - طرح درس با الگوي عملی تدريس متناسب با نظريه های يادگيري - ارائه تدريس يک مفهوم از کتاب به شيوه محتواي الکترونيکي - طرح ها و ايده هاي نو و خلاقانه در فرايند آموزش مطالب کتاب - معرفي آخرين پژوهش هاي بعمل آمده در زمينه رایانه - تحلیل شیوه های ارزشیابی موجود، ارائه استانداردهای ارزشیابی متناسب درس رایانه  همکاران محترم می توانند مقالات خود را حداکثر تا تاریخ 90/12/30 به آدرس ایمیل  دبیرخانه ارسال نمایند. همچنین جهت اطلاع بیشتر می توانند به آدرس سایت دبیرخانه  مراجعه کنند.



شنبه 10 دی 1390برچسب:, :: 11:16 ::  نويسنده : مجتبی توانا

آدرس جدید سایت و ایمیل دبیرخانه راهبردی درس مبانی رایانه به شرح ذیل جهت همکاری دبیران محترم درس مبانی رایانه و آشنایی با دبیرخانه اعلام می گردد.

http://drc.teg-eaedu.ir

drc@teg-eaedu.ir



شنبه 10 دی 1390برچسب:, :: 11:15 ::  نويسنده : مجتبی توانا

از سرگوه های محترم درس مبانی رایانه نظری مناطق خواسته می شود مشخصات کامل اعضائ گروه را به ایمیل گروه به آدرس ذیل ارسال کنند.



شنبه 10 دی 1390برچسب:, :: 11:13 ::  نويسنده : مجتبی توانا

این وبلاگ در سال تحصیلی جدید جهت خدمات رسانی و اطلاع رسانی به همکاران محترم درس مبانی رایانه سال سوم ریاضی از طرف گروه های اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان   تشکیل گردیده است .از همکاران تقاضا می شود چنانچه پیشنهادی در رابطه با گروه ها و نحوه برنامه ریزی آن در سال تحصیلی جدید91-90 دارند به آدرس ایمیل سرگروه به آدرس tavana_mojtaba@yahoo.com بفرستید. با تشکر از شما - مجتبی توانا -سرگروه درس مبانی رایانه استان هرمزگان.



شنبه 10 دی 1390برچسب:, :: 11:11 ::  نويسنده : مجتبی توانا

به اطلاع آن دسته از همکاران محترمی که دروس ریاضیات دبیرستان را تدریس می کنند می رسانم که:

 (جامعه ترین سایت آموزش ریاضیات در استان هرمزگان) که شامل مقالات آموزشی ، جزوات آموزشی دروس ، جزوات و تست های  کنکور هر درس به صورت مجزا ، حل تمرین کتابها ، مراحل شرکت در آلمپیاد ها، نحوه انتخاب رشته هاو نمونه سوالات واسلاید های درس مبانی رایانه وغیره به مدیریت مجتبی توانا در سال تحصیلی جدید شروع به کار می کنند .خواهشمند است در صورت مفید بودن مطالب این سایت به دانش اموزان خود معرفی کنید. و همچنین در صورت داشتن پیشنهاداتی در این زمینه لطفا به ایمیل وی ویا ایمیل سایت بفرستید تا ترتیب اثر داده شود. آدرس سایت 

WWW.Math20.ir



شنبه 2 دی 1390برچسب:, :: 23:59 ::  نويسنده : مجتبی توانا

با سلام به اطلاع سرگروههای محترم می رساند که مهلت طراحی وب سایت مدرسه ای تا مورخ 20/01/91 تمدید شد . از سرگروههای محترم خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید که پوستر فراخوان (A4 سیاه وسفید) را که در لینک "طرح های 32 گانه" قرار دارد.دریافت و به نحو مقتضی به تمام مدارس شاخه نظری استان اطلاع رسانی شود.



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گروه مبانی رایانه نظری استان هرمزگان و آدرس gmr90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 18094
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1